juliaivarsson

Direktlänk till inlägg 10 november 2013

hätgodis

Av julia Ivarsson - 10 november 2013 13:12

nu har jag precis bakat hästgodisar det blev med morots smak ;) hittade ett recept på hästgodisar så tänkte prova det :) men ja dom har precis blivit klara så´mamma ska skjutsa mig till stallet så ska vi se om ellen tycker om dom! :) tjorven min hund tyckte i alla fall att dom va jätte goda ;) men nu ska jag ta och klä på mig vi hörs senare     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia Ivarsson - 7 december 2013 23:17

byter portal så ni kan följa mig på http://juliaivarsson.horseworld.se/ ...

Av julia Ivarsson - 4 december 2013 17:29

bloggar inte mer nu...

Av julia Ivarsson - 2 december 2013 23:44

NU ÖPPNAR VI LUCKA TVÅ ;)     MIN FAVORIT BILD!                                                             
                                                             DETTA ÄR NÅGRA AV MINA FAVORIT BILDER :D         Denn...

Av julia Ivarsson - 2 december 2013 23:31


NU SKA LUCKA ETT ÖPPNAS! ;)                                                             
                                                            
                                                              Fem saker ni kanske inte viste ...

Av julia Ivarsson - 2 december 2013 21:44

Nu va det länge sedan jag skrev ett inlägg så jag tänkte skriva ett nu och förklara lite saker! :)     jag har inte hunnit blogga för min prinsessa är ju sjuk och alla tankar går till hon just nu. Ellen har hovledsinflamation och fick en beh...

Presentation


hej, jag är en tjej på tolv år, min blogg handlar om skolan, kompisar osv. men det den mest kommer handla om är hur jag och min häst utvecklas tillsammans:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards