juliaivarsson

Direktlänk till inlägg 9 november 2013

min dag!

Av julia Ivarsson - 9 november 2013 21:50

jag sov ju hos emma inatt så vi tänkte va snälla mot mamma för en gångs skull och ta fodringen. vi stälde klockan på åtta men det slutade nog med att vi gick upp typ nio, då käka vi frukost  sen tog vi moppen och körde till stallet i regnet. då la vi in hö till hästarna och gav dom mat. vi tog inte ut dom i och med att det regna så vi tänkte dom kunde få stå innne och mysa lite istället :) och då gick vi u och prata lite med oskar så kollade vi på  gräsmattan och där låg oskars hönor utan huvud helt döda... det va sjukt äkligt..  men sen stack vi hem typ vid tio och då hade linn kommit för hon skulle rida chanii.

vi skulle cykla till stallet så jessica fick pumpa lite cyklar innan vi stack ;)

men i alla fall, när vi kom till stallet gjorde emma klart chanii till linn. sen gick vi ner på ridbanan och då började regnet bara ösa ner :( men det sket vi i :) linn red chanii jätte fint både linn och chakira va jäte duktiga :)


när dom hade redit klart va det anton och musses tur. anton red lite sen gick vi upp till stallet och mocka osv..


på hemvägen sa linn att ho skulle bjuda på pizza så vi stack  och åt pizza :)

jag och emma hade också lite pengar så vi köpte lite gottis ;) sen stack vi hem till emma och mös lite ;) linn och emma är verkligen två härliga tjejer :) <3



när jag stack hem från emma städade jag huset så att mamma skulle bli glad när hon kom hem och det blev hon! nu ska jag bara städa mitt eget rum ;)


när mamma kommit hem åkte vi till stallet och gick med ellen gav hon mat osv..


just nu sitter jag och kollar film med mamma och pappa men vi hörs sen :)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia Ivarsson - 7 december 2013 23:17

byter portal så ni kan följa mig på http://juliaivarsson.horseworld.se/ ...

Av julia Ivarsson - 4 december 2013 17:29

bloggar inte mer nu...

Av julia Ivarsson - 2 december 2013 23:44

NU ÖPPNAR VI LUCKA TVÅ ;)     MIN FAVORIT BILD!                                                             
                                                             DETTA ÄR NÅGRA AV MINA FAVORIT BILDER :D         Denn...

Av julia Ivarsson - 2 december 2013 23:31


NU SKA LUCKA ETT ÖPPNAS! ;)                                                             
                                                            
                                                              Fem saker ni kanske inte viste ...

Av julia Ivarsson - 2 december 2013 21:44

Nu va det länge sedan jag skrev ett inlägg så jag tänkte skriva ett nu och förklara lite saker! :)     jag har inte hunnit blogga för min prinsessa är ju sjuk och alla tankar går till hon just nu. Ellen har hovledsinflamation och fick en beh...

Presentation


hej, jag är en tjej på tolv år, min blogg handlar om skolan, kompisar osv. men det den mest kommer handla om är hur jag och min häst utvecklas tillsammans:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards