juliaivarsson

Alla inlägg under november 2013

Av julia Ivarsson - 21 november 2013 12:23

Sitter just nu på uppe och typ gör inte ett skit men ja jag har inte något roligt att blogga om så ja!:)

Av julia Ivarsson - 18 november 2013 15:52

HEJ! vet att jag uppdaterar dåligt just nu men lovar att eter jul så blir det bättre!


 jag kommer uppdatera några små inlägg då och då...


just nu har ellen vilat i fem veckor och har precis börjat rida hon igen eller ja får bara skritta hon! men här kommer lite bilder  :*                                                                 


Av julia Ivarsson - 10 november 2013 13:12

nu har jag precis bakat hästgodisar det blev med morots smak ;) hittade ett recept på hästgodisar så tänkte prova det :) men ja dom har precis blivit klara så´mamma ska skjutsa mig till stallet så ska vi se om ellen tycker om dom! :) tjorven min hund tyckte i alla fall att dom va jätte goda ;) men nu ska jag ta och klä på mig vi hörs senare     

Av julia Ivarsson - 9 november 2013 21:50

jag sov ju hos emma inatt så vi tänkte va snälla mot mamma för en gångs skull och ta fodringen. vi stälde klockan på åtta men det slutade nog med att vi gick upp typ nio, då käka vi frukost  sen tog vi moppen och körde till stallet i regnet. då la vi in hö till hästarna och gav dom mat. vi tog inte ut dom i och med att det regna så vi tänkte dom kunde få stå innne och mysa lite istället :) och då gick vi u och prata lite med oskar så kollade vi på  gräsmattan och där låg oskars hönor utan huvud helt döda... det va sjukt äkligt..  men sen stack vi hem typ vid tio och då hade linn kommit för hon skulle rida chanii.

vi skulle cykla till stallet så jessica fick pumpa lite cyklar innan vi stack ;)

men i alla fall, när vi kom till stallet gjorde emma klart chanii till linn. sen gick vi ner på ridbanan och då började regnet bara ösa ner :( men det sket vi i :) linn red chanii jätte fint både linn och chakira va jäte duktiga :)


när dom hade redit klart va det anton och musses tur. anton red lite sen gick vi upp till stallet och mocka osv..


på hemvägen sa linn att ho skulle bjuda på pizza så vi stack  och åt pizza :)

jag och emma hade också lite pengar så vi köpte lite gottis ;) sen stack vi hem till emma och mös lite ;) linn och emma är verkligen två härliga tjejer :) <3



när jag stack hem från emma städade jag huset så att mamma skulle bli glad när hon kom hem och det blev hon! nu ska jag bara städa mitt eget rum ;)


när mamma kommit hem åkte vi till stallet och gick med ellen gav hon mat osv..


just nu sitter jag och kollar film med mamma och pappa men vi hörs sen :)  

Av julia Ivarsson - 9 november 2013 15:21

börjar blogga här igen! kommer inte als blogga på kvidingebrudarna mer för jag känner att jag vill göra det själv med bloggningen! :) men snart får jag nog min mobil och då kommer det bli bra uppdatering:) men jusst nu uppdaterar jag lite när jag känner för det    men just nu sitter jag hos emmma och stícker nog hem snart för hon ska till sin pappa     

Presentation


hej, jag är en tjej på tolv år, min blogg handlar om skolan, kompisar osv. men det den mest kommer handla om är hur jag och min häst utvecklas tillsammans:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards